19 Ekim 2015 Pazartesi

FOOD ART-1

Art is everywhere, also on the plate. I found soooo beautiful and unbelievable food photos few days ago and I decided to write a special post about it. All of them are amazing but I'm not sure if I can eat them, they are really art objects :)


*Sanırım artık blogda biraz değişiklik yapma zamanı geldi. Biliyorsunuz benim artık yeni bir com adresim var :) Bu adres daha çok stil, mekan ve seyahat konularında yazılarla dolu ama ben ilk göz ağrım olan blogspot adresimi de kapatmaya kıyamadım. O zaman burası benim gizli köşem olsun dedim. Bir nevi günlük gibi düşünün, sevdiğim şeyleri, yapmaktan hoşlandıklarımı ve tutkum olan yeme içmeyi buradan paylaşmaya devam ediyorum. Daha önce fotoğrafların %99,9 u bana aitken artık beğendiğim fotoğrafları da buradan paylaşmaya karar verdim. Yeme içme dedik, tutku dedik son dönemlerde bu sektörde inanılmaz ilerlemeler oldu. Foodart başlığı altında muhteşem şeyler ortaya çıkmaya başladı. İşte en beğendiklerim burada. O kadar çok varmış ki bu postun arkası da gelecek ;)























Hiç yorum yok: