13 Şubat 2015 Cuma

VALENTINE'S DAY

"All you need is love. But a little chocolate now and then doesn't hurt...."
Again!!! Valentine's day, but this time with inspiration. Here are some ideas if you're still thinking of what to do for your love. And enjoy your day ;)


*Yine bir sevgililer günü geldi çattı. Ben bu güne her sene farklı duygularla yaklaşıyorum. Önceki sene inkar ettim, geçen sene daha olumlu yaklaştım, bu sene ise kocaman bir kıyak geçeceğim. Sevenler ayrılmasın sloganı ile yola çıkıyorum :P Bu arabesk alt başlık da neyin nesi demeyin sevgililer günü hediyeleri unutulur, yanlış seçilirse sonu kavga akabinde ayrılığa kadar gidebilir. Eyyy beyler bu sene sizlere sesleniyorum ama bayanların da iyiliğini unutmuyorum. 14 şubata sayılı gün kalmışken işte size beş farklı hediye alternatifi ;)




Mutfağa girin: Size yemek yapan erkek çekiciliği diye birşey olduğundan hiç bahsedildi mi? İnanmıyor musunuz, o zaman Biscolata erkeklerinin reklamlarını hiiiiiç seyretmemişsiniz demektir. Sevgiliniz için mutfağa girin. Bu konuda yetenekliyseniz muhteşem bir akşam yemeği hazırlayın ama aynı benim gibi yeteneğiniz yoksa ufacık dokunuşlarla yine de harikalar yaratabilirsiniz. Hazır yiyecekler alıp onlara sevginizi katın, yani bol bol süsleyin ;) Nasıl erkeğin kalbine giden yol midesinden geçerse çoğu kadının kalbine giden yol da tatlıdan geçer bunu unutmayın!!!





Define avı: Bu bir klişe gibi gözüksede emin olun eğlenceli. Ufak notlarla sevgiliniz için hediyeler saklayın. Bunun için bir servet harcamanız da gerekmez. İkiniz için de anlamlı olan minik hediyeler hazırlayın. Sevdiğiniz filmin DVD'si, bir çiçek, bir kutu çikolata, sevdiğiniz şarkıların CD'si, bir tek taş..... hala dikkatle okuyor musunuz diye test ettim :P





Sevgi kutusu: Söylemediklerinizi kağıda dökün. Ufak ufak kağıtlara sevgi sözcükleri, komik aşk deyimleri veya kısa aşk şiirleri yazın. Okudukca sevgiliniz gülümsesin, anılara dalsın. Tabii kolaya kaçmayın "Aşk bir sudur iç iç kudur" tarzı özlü sözlerle son sevgililer gününüzü yaşayabilirsiniz. Sonra Berry böyle dedi kız benden nefret etti diye kapıma dayanmayın :S





Hediyenizi kişiselleştirin: Yok ben öyle romantizim sevmem gideceğim AVM'den bir kıyafet, aksesuar falan alacağım diyenlerdenseniz ona da hay hay, ama en azından alacağınız hediyeye ufak bir dokunuş katın. Bir kahve fincanı mı aldınız üzerine sevgilinizin adını yazdırın, bir kazak mı beğendiniz kendi ellerinizle bir etiket hazırlayıp üzerine "made with love" yazın, bir takı mı alacaksınız içine, kenarına köşesine adının baş harflerini yazdırın...vs. Herkes kendini özel hissetmek ister ;)




 Biz "Sevgililer Gününe Karşıyız"cılar: Bu gün nereden çıktı birden bire, eskiden hiç böyle şeyler yoktu diyenlerdenseniz tamam o da kabul (bakın ne kadar anlayış dolu bir insanım) o zaman hediyeyi falan unutun ama alın güzel bir film veya müzik CD'si ve evde sevgilinize sıkıca sarılıp keyif yapın. Kakao için ve içine marshmallow atın, o da ne öyle diyorsanız yanında çekirdek çıtlatın. Kısaca birlikte ne yapmaktan zevk alıyorsanız onu yapın, yeter ki sevenler ayrılmasın.....:P
Not: Bu kadar tavsiye verdim sevgililer gününde ayrılanı vururum!!!




4 yorum:

The Dainty Dolls House dedi ki...

Gorgeous pictures, I hope you have a marvellous weekend :) xx

KD dedi ki...

Such great ideas! I love the tea/coffee cups!
Check out my Valentine's Day post :)

xoxo
KD
http://kdtrendingtopics.blogspot.com

BERRY-DEW dedi ki...

Yes I had :)) how was yours❤ xoxo

BERRY-DEW dedi ki...

Thank you dear :)))