5 Şubat 2015 Perşembe

QUICK POST

Hola!!! I'm back from Cuba ;) The island in the Caribbean and the country of my dreams It was an amazing journey, sooooo colorful and full of music and dance. Soon I will tell you all details of my trip and be prepared for hundreds of photos of this beautiful place ;)
P.S. You can check also my Instagram account @berrydewblog Hashtags are: #berrygoestocuba ;)



*Uzuuuun bir süre sesim soluğum çıkmıyorsa bilin ki ben seyahatteyim ;) Ayağımın tozuyla hayallerimi süsleyen ülkeden döndüm ve yarın tekrar işimin başına geçiyorum :) Ama bu sefer söylenmeden, sıkılmadan tam tersine acayip motive olmuş ve musmutlu bir şekilde ;) Bu Küba'nın büyüsünden mi kaynaklanıyor yoksa bu tatilde gerçekten herşeyden uzaklaşmayı başarabilmiş olmamdan mı (internet, telefon olmadan sadece fotoğraf makinalarımla tam tamına 8 gün geçirdim) bilemiyorum ama keyfim yerinde ve tekrar İstanbul'da olmaktan son derece mutluyum. Küba tatilimi bu kadar keyifli yapan detaylar en güzel fotoğraflarla yakında blogumda olacak, ama şimdiden uyarayım üç ayrı makina ile fotoğraf çektim; yani bir bombardımana hazır olun ;)
P.S. Ben postumu yayınlayıncaya kadar Küba'da neler yaptığıma Instagram hesabımdan bakabilirsiniz. Insta accountum @berrydewblog ;)



2 yorum:

The Dainty Dolls House dedi ki...

Marvellous, I hope you enjoyed xx

BERRY-DEW dedi ki...

Yeeees thank you dear❤