9 Ağustos 2014 Cumartesi

LES MARQUIS DE LADUREE

Following his long-time passion for chocolate, Mr.David Holder, Chairman of Laduree, decided to create a new brand entirely dedicated to chocolate. Les Marquis de Laduree is the House of beauty and taste. There are many delicious products luxuriously presented. Macarons, chocolate bonbons, cakes, eclairs.... and all of them are sooo yummy. Now you know where to go in Paris to get the best chocolate ;)


*Uzun süredir sizlere mekan ve yiyecek tavsiyelerinde bulunuyorum. Ben gurme ya da bu konularda uzman biri değilim ve yıllarını bu işe vermiş o kadar çok kişi varken ben haddimi bilir sadece nacizane fikirlerimi sizlere iletirim. Ama tatlı denildi mi işte orada benim de kendimce bir iddiam var. Tatlıdan anlar, çikolata konusunda da gözüm kapalı iyi olup olmadığını söyleyebilirim. Gezdiğim yerlerde de beni en çok tatlılar heyecanlandırdığına göre sizlerle bu muhteşem tatları paylaşmak istedim. Veeee sizler için "Tatlı Dosyası"nı başlatmış bulunuyorum. Yurtiçi yurtdışı demeden beğendiğim en iyi tatlı mekanları artık bundan sonra blogda.... En son Paris seyahatimdeki keşfim ve yeni favorim ile başlayalım: Les Marquis de Laduree ;)



Marquis, Laduree'nin kardeş kuruluşu ve daha çok çikolata üzerine çalışıyor ki bence bu muhteşem bir fikir olmuş :P Özel yapım çikolataların yanısıra macaronlar, pastalar, ekler ve daha birçok farklı çeşit burada bulunuyor. Laduree'den şu an için bir başka farkı da henüz bir cafesinin olmaması -ama bence çok kısa zamanda açacaklar ;) Bana göre bu ufacık yer Laduree'nin pabucunu çoktan dama attı bile. Özellikle yediğim passion fruitlu çikolatalı mini pasta bana nirvanayı yaşattı. Macaronlarda da -Laduree'de görmediğim- farklı farklı tatlar var ve yediklerimin hepsi çooook başarılıydı. Eeeee yolunuz birgün Paris'e düşerse nereye uğramanız gerektiğini artık biliyorsunuz ;)
Tanıştırayım Nirvana :P




















4 yorum:

The Dainty Dolls House dedi ki...

This looks marvellous :)) xx

Fidan Başaran dedi ki...

merhaba,
21 eylül blogger buluşmamıza beklerim :)
http://ilkblogdenemem.blogspot.com.tr/2014/09/21-eylul-2014de-blogger-cay.html

BERRY-DEW dedi ki...

✌😊

BERRY-DEW dedi ki...

Çoook teşekkürler ama o tarihde şehir dışında olma ihtimalim var, iptal olursa sizinle irtibata geçerim :)))