25 Haziran 2014 Çarşamba

GARDEN EVENT

Two weeks ago there was the Garden Event where we had the chance to meet sponsors. This great event was organized by Pınar and  Nihal. Thank you girls for the beautiful gifts and everything was so well prepared :)

*Son günlerde inanılmaz aktif bir Berry'yim. Her etkinliğe koşuyorum, her tadımda bulunuyorum, party denilince oradayım, sonra hooop başka bir yarışmadayım.... hal böyle olunca hem uzun zamandır bir post yayınlayamadım hem de sonunda yorgunluktan bayıldım kaldım. Hazır evde huşuuuu içinde dinleniyorken aslında haftalar önce katıldığım bir blogger buluşması ile yazı bombardımanıma başlıyorum.





"Esmer Güzeli" sevgili Pınar ve "Hüzün Sarısı" sevgili Nihal'in birlikte organize ettiği "Garden Event", adına yaraşır bir şekilde Şef Restaurant'ın bahçesinde gerçekleşti. 21 bloggerın katıldığı ve sponsorların ufak sunumları ile devam eden organizasyon çok renkli geçti. Pınar ve Nihal'in bizler için ne kadar emek harcadığı ufak detayları nasıl da düşündükleri tüm etkinlik boyunca hissedildi.
Sevgili Serap Tan ve Ebrashcam


Hatta bizlere ufak bir süpriz de hazırlamışlardı :) İlk konuğumuz ünlü sinema sanatcılarımızdan Engin Çağlar oldu. Kendisi Türk sinemasının 100.yılı nedeniyle bizlere ufak bir bilgilendirmede bulundu. Daha sonrasında da tüm sponsorlarımızla tanıştık ve ürünleri ile ilgili detaylı bilgiler aldık.



Veeee sponsorlarımız :)
Kahve Dünyası: Kahve Dünyası iki yeni ürünü ile benim gibi bir çikolata bağımlısından tam puan aldı. Sizlerle drajelerin fotoğraflarını da paylaşmak isterdim ama kendilerini anında yuttuğum için mümkün olmadı :S Ama şu kadarını söyleyebilirm, bitter çikolatalı vişneler ve hem içinde hem de drajesinde yabanmersini bulunan mini mini çikolatalar hayal edin...yumyuuum :)
Bioderma: Garden Event'te birçok çekiliş de yapıldı veeee zaten kullandığım ürünlerin bana çıkması beni inanılmaz mutlu etti. Özellikle Bioderma'nın temizleme suyu doktor tavsiyesi ;)
Gurme 212: Küçük bir gurme olma yolunda emin adımlarla ilerlerken bu muhteşem paket beni inanılmaz sevindirdi. O muhteşem kurutulmuş domateslerden mi bahsetsem yoksa içi yine kurutulmuş domatesle dolu zeytinlerden mi bilemedim. Birde tabii enginar sirkesi vardı pakette, onu henüz denemedik ama tadının diğer ürünler kadar lezzetli olduğuna eminim ;)
Magic Splash: Bizi önce ambalajı ile akabinde içeriği ile büyüleyen ürün. 12 yaş itibari ile gençlerin kullanması için hazırlanan bu özel ürün daha ileriki yaşların da rahatlıkla kullanabileceği şekilde geliştirilmiş. Tamamen doğal içeriğe sahip ürünlerimi kullanmak için sabırsızlanıyorum....
Doğuş Çay: Bazıları kahve sever ben ise koyu bir çaycıyım. Ama öyle tavşan kanı değil en meyvelisine, en bitkiseline ya da en kokulusuna bayılırım :) Doğuş Çay paketini açtığım anda gözlerim kalp kalp oldu. Artık yeni kupamla çaylarımı keyifle hüpürdeteceğim :D
Cosmed: İşte şu sıralar tam ihtiyacımız olan ürün. Malum plaj sezonu açıldı ve selülitlere karşı savaş açmamız gerekiyor. Arkadaşların birçoğu kullanmaya başlamış, ben hala yaza hazır değilim :S
Seltek: Teoxane ve Eyeko ürünlerinden oluşan bir setim var artık. Jel, anti-aging set, gece bakım ürünü, rimel ve eye linerden oluşuyor bu set :)
Kılıç Deniz: İlk kez denediğim bu ürünlerle aşk yaşıyorum. Zaten füme olan herşeyin tadı muhteşem oluyor ama Kılıç markasının Füme Alabalığı bir harika. Üzerine birkaç tane karabiber serpin ve afiyetle yiyin. Artık ton balığının pabucu dama atıldı, bu saatten sonra ben alabalıkcıyım ;)
Plus Canvas: Birbirinden güzel ve renkli tabloları ile Plus Canvas bizleri çok mutlu etti :)

Sevo's Magic: Hepimiz için tek tek el emeği ile hazırlanan T-Shirtlerimiz günün neşesi oldu. Ben Berry'lerime bayıldııııııım :)
Nudo: Bir noodle sever olarak beni sevindiren bir başka hediye. Bir sürü çeşidi içerisinden hangisinden başlamalıııııı ;)
 Ekoz Kozmetik: Bu şirin mi şirin tavşan ile arabam mis gibi olduuuu, teşekkürler Ekoz.
Calypso Gıda-Dübör: Benim gibi üşengeçlere muhteşem bir çözüm. Bu sprey şeklindeki yağ özellikle kek ve börek yapımında büyük kolaylık sağlıyor.
Doa Kozmetik ve Ulric de Varens: Jojoba ve argan yağından oluşan ikili Doa Kozmetikten. Ben bir süredir doğal yağları nemlendirici olarak kullanıyorum bu nedenle bu hediye bana "yaşasıııııın" dedirtti. Ulric de Varens'de tüm katılımcılara birbirinden güzel kokulu parfümler hediye etti. Benimki "I love you" oldu. Tablo kalpli, parfüm kalpli hadi bakalım hayırlısı :P
Durbuldum: Karışıklıklara son veren ve evinizde düzeni vaad eden bu iki hediyeye çok sevindik. Son dönemde en çok ihtiyacım olan şey bir takı düzenleyicisiydi, yuppie :)
Pakmaya: İçinden mutluluk çıkan bir paket buuu. Tatlılar, kek ve börek malzemeleri...teşekkürler Pakmaya.
 
 Beşler: Salam, sucuk, sosis...Beşler sayesinde pazar kahvaltıları artık daha bir şahane olacak ;)
NaraMaxx: Organizasyonun en süpriz hediyelerini NaraMaxx'dan aldık. Bazılarımıza elbiseler, bazılarımıza gömlekler, bazılarımıza da buluzlar hediye edildi. Bonusumuzda rengarenk eşarplarımız oldu :)
Otribebe: Bu etkinlikte bebekler unutulmadı. Otribebe annelere kolaylık sağlayan ürünleri ile aramızdaydı.
Ciğeristan ve Chai Art: Hediye çekleri ile bizleri mutlu eden bu iki mekan en kısa zamanda ziyaret edilecek ;)


Sevgili Pınar ve Nihal ve tabii ki tüm organizasyon boyunca hep koşuşturan, hepimize yardımcı olan ve bizleri hep gülümseten Nihal'in yakışıklı oğluna kocaman teşekkürler :) Bizlere keyifli ve bol bol süprizli bir gün yaşattınız. Bir sonraki Garden Event'te tekrar görüşmek üzereeee...


Ve tüm sponsorlarımız bir arada
Ali Göde Şalgam Amir Teneke Anne Karınca (Organizasyon sponsorumuz)


Organizasyona katılan tüm bloggerlar:
Anne Karınca
Bademle Buduk
Beautybysyln
Berry Dew
Emel'in Mutfağı
Gizem'in Saksısı
Hayat Reçeli 
Hayatı Makyajla
Kendinin Ruh Doktoru
Kırık Şemsiye
http://kiriksemsiye.blogspot.com.tr/ Küçük Şirin Mutluluklar
La Perm Style
Makyajlı Kareler
Mor Hastası
Serap Tan
Vanilins
Yasemin Kokulu Bir Hayat
Yemek Sohbetleri

6 yorum:

Hüzün Hüzün dedi ki...

Kalemine saglık. Bizim için de cok güzel bir gündü:))

The Dainty Dolls House dedi ki...

This looks so lovely and fun :) xx

Adsız dedi ki...

Aaa! Bu çok iyiymiş derken bir diğeri geldi bir diğeri. Bayıldım ama her şey sizde kalsın o pastayı istiyoruuuum :) çok güzel çok!!!!

BERRY-DEW dedi ki...

Çok teşekkürler, tekrar emeklerinize sağlık :)))

BERRY-DEW dedi ki...

Thank you dear, yes we had a lot of fun :)

BERRY-DEW dedi ki...

Sineeem yorumlarını özlemişim❤ evet pasta bir harikaydı tam Garden Event'te yaraşır...:)