14 Şubat 2014 Cuma

ONLY YOU...♥♥♥

Yes I don't like Valentine's Day but I love to watch romantic movies :) Here are the best 10 love movies ever, of course these are my picks. And you, what is your favorite movie???


*Eveeet yine bir sevgililer günü geldi çattı. 14 Şubat ile ilgili düşüncelerimi geçen seneki yazımdan biliyorsunuzdur, sevgilisi olmayanlar hemen oraya ışınlansın tık tık ;)Sevgilisi olanlar ise okumaya devam edebilirler :) Sevgili çiftler bu sene hadi iyisiniz, sizler için romantik bir yazı hazırladım. Açın müziğin sesini ve sizler de en favori romantik filmlerinizi bulun. İşte Berry'nin en iyi 10 aşk film seçimleri....



Tartışmasız en iyi ama aynı zamanda en hüzünlü aşk filmi. -Ali MacGraw and Ryan O'Neal in Love Story (1970)-
Bu filmi belki çoğunuz bilmez ama benim aynı heyecanla onlarca kez seyrettiğim ve hiç bıkmadığım filmdir, tavsiye ederim ;) -Romy Schneider and Karlheinz Böhm in Sissi (1955)-
Çok eski olmasa da klasikler arasında yerini garantilemiş bir film...-Richard Gere and Julia Roberts in Pretty Woman (1990)
Kendimi ne kadar zorlasam da filmin nedense sadece Tiffany sahnelerini hatırlıyorum :S -Audrey Hepburn and George Peppard in Breakfast at Tiffany's (1961)-
Ağlamaktan helak olduğum film, yok ben vazgeçtim bu romantikten çok acıklı :S -Keanu Reeves and Charlize Theron in Sweet November (2001)-
Adı gibi ortalığı kasıp kavuran bir klasik daha...-Clark Gable and Vivien Leigh in Gone with the Wind (1939)-
İşte benim peri masalım, en sevdiğim romantik film...kalp kalp -Marisa Tomei and Robert Downey Jr. in Only You (1994)-
Ben öyle ruhlar hayaletler falan hiç hoşlanmam ama bu film sempatimi kazanmıştır... -Patrick Swayze and Demi Moore in Ghost (1990)-
Veee "Tekrar çal Sam" sözlerini kalbimize kazımış olan en baba aşk filimlerinden biri -Humphrey Bogart and Ingrid Bergman in Casablanca (1942)-
İçimizdeki dans ateşini uyandıran ve tüm genç kızların uçtu uçtu hayallerinin gerçekleşebileceğini gösteren nadide yapıt...-Patrick Swayze and Jennifer Grey in Dirty Dancing (1987)

3 yorum:

parfümümün kokusu dedi ki...

Klasik filmleri çok seviyorum ve siz mükemmel filmler paylaşmışsınız, çok teşekkürler :)

BERRY-DEW dedi ki...

Beğenmenize sevindim, film zevklerimiz aynıymış ;)

The Dainty Dolls House dedi ki...

Love all of these movies :))) xx