5 Mart 2012 Pazartesi

MARCH 5.....:)


Happy birthday to meeee...:) I know I'm getting older and older but I like my life and I enjoy every moment. Thanks to my family, my friends, my hobbies and my travels. Also thanks each of you for following my posts and pictures. ....you are making my world better!!!
P.S. This photo is from my first birthday....:)

*Her yeni yaşım beni biraz düşündürsede geriye baktığımda hep güzel ve mutlu bir hayatım oldu. Birçok şey başardım ve hala daha gerçekleştireceğim birçok hayalim var. Her yeni yaş bir öncekinden daha keyifli, daha güçlü ve daha çok sevgiyle dolu olsun....Beni yanlız bırakmayan tüm dostarıma teşekkürler! Bu satırları okuyarak benim hayatımın bir parçasında yer aldığınız için sizlere de -tanışsak da tanışmasak da- teşekkürler!!!
P.S. Bu fotoğraf benim ilk doğumgünü fotoğrafım....:)

Hiç yorum yok: